سایت درحال بارگذاری است لطفا منتظر بمانید ...

درباره پوسته “مونزا”

ببینید که چطور “مونزا” به زیبایی کار می‌کند

تربیت کده چشمه زندگی یک طراحی است برای داشتن یک مدرسه تحول یافته به آن شکل که بهترین و ارزشمند ترین حالت را به خود بگیرد و نقش ایفا کند.

نگاهی مختصر به تربیت کده چشمه زندگی

“مونزا”، پوسته جذاب و زیبای وردپرسی، بر اساس وردپرس ۵ و بوتسترپ ۴، با استفاده از جذاب‌ترین قابلیت‌های ممکن در وب فارسی راه‌اندازی شده است لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ.

  • با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز وب
  • افرادی باشکوه و قابل اعتماد
  • ایده های تازه و راه هایی بسیار برای اجرایشان
  • پشتیبانی ۲۴/۷ برای تمامی مشتریان
  • به روز رسانی های مستمر و دائمی

قابلیت‌های اصلی

عناصر خلاقانه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

کدهای پرقدرت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

راحتی در استفاده

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

هزینه های مدرسه تحول یافته

هزینه های مدرسه تحول یافته :

هزینه های مدرسه تحول یافته از طریق پرداختی اولیا و خیرین تأمین می شود. شهریه دریافتی به همان میزان مدارس غیرانتفاعی مرسوم خواهد بود اما اهداف، روش ها، قالب ها و حجم برنامه ها کاملاً متفاوت و بهینه است.
بنا در مدرسه تحول یافته این است که یکی از شاخصه های طراحی برنامه های تربیتی مدرسه تناسب هزینه آنها با توانایی پرداختی متوسط جامعه باشد.

محتواهای مدرسه تحول یافته

محتواهای مدرسه تحول یافته شامل موارد زیر است :

۱- تحصیل دروس رسمی آموزش و پرورش به صورت حضوری و غیرحضوری (۵۰ درصد زمانی )
۲- محتواهای الزامی مدرسه تحول یافته ( ۳۰ درصد زمانی )
۳- محتواهای انتخابی مدرسه تحول یافته ( ۲۰ درصد زمانی )

مواضع مدرسه تحول یافته در توافق با آموزش و پرورش رسمی

مواضع مدرسه تحول یافته در توافق با آموزش و پرورش رسمی :

  • عدم نگاه صفر و یک به آموزش و پرورش رسمی
  • استفاده از مزایا و محتواهای مطلوب آموزش و پرورش رسمی
  • امکان بازگشت دانش پژوهان مدرسه تحول یافته به مدارس مرسوم
  • تسلط نسبی دانش پژوهان مدرسه تحول یافته به دروس آموزش و پرورش رسمی
  • لزوم کسب مدرک تحصیلی رسمی دانش پژوهان
  • دادن الگوهای عینی تحول به مدارس مرسوم

مواضع مدرسه تحول یافته در تضاد با آموزش و پرورش رسمی

مواضع مدرسه تحول یافته در تضاد با آموزش و پرورش رسمی :

  • اعتقاد به اینکه مبانی تربیتی مدل آموزش و پرورش فعلی مبتنی بر نگاه مادی و مکانیکی به انسان است نه تربیت
  • عدم امکان یا کندی اصلاح سراسری مدارس مرسوم
  • اعتقاد به طراحی مدل های جایگزین برای آموزش و پرورش
  • اعتقاد به تنوع مدل های تربیتی به تناسب تنوع شرایط اجتماعی و استعدادی مخاطبین

مواضع مدرسه تحول یافته در نسبت با دیگر مدل های جایگزین

مواضع مدرسه تحول یافته در نسبت با دیگر مدل های جایگزین :

  • اعتقاد به اینکه هر مدل جایگزینی مدل صحیح تربیتی نیست و بلکه برخی مدل های جایگزین ناکارآمدتر از آموزش و پرورش فعلی باشد
  • اعتقاد به لزوم ساختارمندی و طراحی کاملاً هدفمند و مشخص مدل های جایگزین
  • اعتقاد به ساختار کلان نیمه متمرکز در آموزش و پرورش و لزوم طراحی مدل های متنوع تربیتی متناسب شرایط اجتماعی و روحیات فردی مخاطبین

مواضع مدرسه تحول یافته در نسبت با مدل های جهانی یا غربی

مواضع مدرسه تحول یافته در نسبت با مدل های جهانی یا غربی :

  • لزوم مبتنی بودن مدل تربیتی مدرسه تحول یافته بر مبنای دقیق و مشخص اسلامی نه غربی
  • استفاده از تجربیات جهانی با درک دقیق نسبت مدل های تعریفی آنها با مبانی اسلامی

مواضع مبنایی فکری و تربیتی مدرسه تحول یافته

مواضع مبنایی فکری و تربیتی مدرسه تحول یافته :

  • نگاه جامع و سیستمی به دین اسلام
  • جهان بینی نزدیک به حکمت متعالیه در برداشت بزرگانی چون امام خمینی، علامه طباطبائی، شهید مطهری، شهید بهشتی، امام خامنه ای، آیه الله مصباح یزدی و آیه الله جوادی آملی
    نگاه ویژه به الفاظ وحی قرآن کریم با نگاه آیتی و استفاده از روش برداشت صحیح مبتنی بر جهان بینی جامع فلسفی
  • استفاده از روایات معصومین و کلام بزرگان و اندیشمندان برای دستیابی به فهم صحیح از آیات الهی
  • داشتن نگاه تمدنی و اولویت دادن به تربیت به عنوان هدف تمدن اسلامی و اصلی ترین عامل تحقق آن از جهت وجود موسسین و کارگزاران این تمدن

رسالت مدرسه تحول یافته

رسالت مدرسه تحول یافته :

طراحی مدل جایگزین مقطع دبیرستان با اولویت دادن به مقطع متوسطه اول است.

تعریف انسان به عنوان موجودی ذومراتب و دارای قوای استعدادی فکری و ارادی و مبتنی بر همین تعریف اصل تفاوت های فردی انسانی و تعریف انسانیت و رشد و تربیت به خودشناسی و خودشکوفایی

آخرین دیدگاه‌ها